KURUMSAL


Kalite Politikamız


Kalite Politikamız
 
 
Müşteri memnuniyetini ve kaliteyi ön planda tutarak faaliyetini sürdüren firmamız,
Montaj, Bakım, Revizyon, Proje, üretim konularında kaliteli ve dünya standartlarına uygun olarak gelişmelerini  sürdürmekte ve hedeflerine güvenle yol almaktadır.
Satış ve teslimat sonrası Periyodik Bakım Hizmetleri yanında verdiği garanti güvencesi ile de müşteri memnuniyetine de değer katmaya devam etmektedir.
 
Yalılift Asansör kurulmasıyla birlikte toplam Kalite Yönetimi çalışmalarına başlayarak hizmet ettiği sektörde kaliteyi standart hizmet haline getirmeyi hedeflemiştir.
 
Toplam Kalite Yönetimi ya da kısaca TKY olarak bilinen yöntem, müşteri ihtiyaçlarını yerine getirebilmek için kullanılan insan, iş, ürün ve/veya hizmet kalitelerinin sistematik bir yaklaşım ile tüm gelişmelerin katkıları ile sağlanmasıdır. 
 
Bu yönetim şeklinde uygulanan her şirkette tüm çalışanların fikir ve hedefleri kullanılmakta ve tüm çalışanlar kaliteye dahil edilmektedir.
 
Yalılift asansör kurulduğu günden bu yana müşteri memnuniyetini ön planda tutmuş kaliteden taviz vermemiştir.
Sektöründeki son gelişmeleri yakından takip etmekte ve bu teknolojileri hizmet alanlarında uygulamaktadır.
Şık tasarımlı, problemsiz asansörler. Teknolojinin tüm nimetlerinin asansörlerinize uyarlanması kalite anlayışımızın bir ürünüdür.
 
YALILİFT ASANSÖR : Kalite Politikası
 
Müşteri memnuniyetinin saptanması ,
Performansımızın sürekli olarak geliştirilmesi ,
Kalite sistem Standartlarının; bilinmesi, uygulanması iyileştirilmesi ve etkinliğinin arttırılması,
Çalışanlarımızın müşteri beklentilerini karşılamak üzere eğitilmesi  verimliliğinin arttırılması, motive edilmesi ,
Çalışan tedarikçilerden ;  uygun kalitede ve fiyatlarda malzeme temin edilmesi  ve tedarikçilerimizin de , sistemimizin parçası haline getirilmesi ,
İşçi Sağlığı ve iş güvenliği kurallarına uyulması , iş kazalarını minimize edilmesi ve bunun için gerekli önlemlerin  alınması,